Alla inlägg den 6 december 2007

Av johanna sundström - 6 december 2007 17:56

tja

skol dagen började med att jag och syster gick från henne vid halv tio och då mötte jag sigrid på navet, tog bussen vidare till sporthallen där vi badade och hade kläd simm, jag lyckades!
Sen duschade vi, fixade oss och gick upp till skolan och skulle käka lunch, men det var så vidrigt så vi gick vidare emot byllan, jag, jennie, sigrid och där vi åt mat för fulla muggar. det var riktigt gott, var döds hungrig.

sen skulle sigrid hem så jag och jennie gick till svenskan och jobbade på,

men det lektionen var inte lång så det gick bra för en gångs skull.

benke var go idag, vi behövde ingen matte så tack vore han att jag fick mat i magen, ganska tur för honom endå annars hade jag varit grinig och irriterad på allt och alla.
aja, träffade emma på skolan så vi gick ner till navet och där tog vi bussen hem. mamma hämtade mig hos emma, och jag for hem åt mat och pratade lite med mami, och snart ska jag vidare till hälsostudion med henne,

eftersom vi ska träna.

Det behövs nu på min fetto kisse mage, fet fet fet ush.

men nu ska jag göra lite nytta

så bye bye


du gör mig galen, utav ditt utsende, din charm, ditt skratt, dina ögon,

hela du får mig att falla

hela du gör mig knäsvag


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards